2017. január 11., szerda

Szabin voltam

Távollétem okát meg tudom magyarázni. 

Novemberben egy újításon dolgoztam, hogy feldobjam a blogot, de nem lett valami eredményes. Szentek életét feldolgozó videoblog volt a korszakalkotó ötletem, a piaci rés, a Nobel-díj várományos terv. De sajna nem jött össze, mert mindig elcsúsztam, későn tudtam volna libát szerezni, lemerült a kamera, stb... Az aktualitás lett volna a lényeg. Legalább megpróbáltam. 

Decemberben a lakás dekorálásával voltam elfoglalva, hogy meghitt, karácsonyi hangulatot teremtsek, impozáns lett.


Januárban jégen jártam. 

Najó, nem, simán csak nem írtam. De ezzel a bejegyzéssel nagyjából össze is foglaltam az elmúlt két hónap eseményeit. :D 

Hamarosan jelentkezem. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LIFE UPDATE

Az elmúlt 5 év tömören: összejöttem a szembeszomszéddal, összeházasodtunk, építettünk egy házat, és lett egy gyerekünk, Guszti. Szóval semmi...