2016. július 6., szerda

Sziasztok!

Gondoltam, beköszönök! :D

Úgy tűnhet, nem voltam valami aktív mostanság, persze ez csak a látszat, valójában rendszeresen olvastam a blogom, csak nem írtam. Ezen kívül a piszkozatok közt vannak bőven befejezetlen bejegyzések, amik az államvizsgázás viszontagságairól szólnak, és nagyjából mindnek az első két mondata van meg, utána valószínűleg bealudtam. Valahogyan mindegyik a Kénköves Pokol címet kapta... Az az elméletem, hogy Odalenn államvizsgára kell tanulni. Minden nap 50 oldal magolás, Belzebub este kikérdezi, akinek nem megy, cigarettacsikkeket éget el a hónalján. 

A 36 napig tartó pokoli állapot, az adrenalindömping eredményeként például sokat javult a személyi higiéniám, mert egyszerűen a tömérdek információ mellé nem fért be, hogy egyszer már fürödtem/mostam fogat este, ezért elmentem még egyszer. Megjelent kedvenc visszatérő rémálmom (többször) is, hogy körbeteszem magam a sorba rendezett tételeimmel, így nem merek egész éjjel megmozdulni, hogy nehogy összekeveredjenek, ezért reggelre beállt a hátam. 

Aztán szól egy közzé nem tett bejegyzés az államvizsga utáni állapotokról is, de talán mindenkinek jobb, ha erről a júniusról többet inkább nem beszélünk.

Remélem, a július normálisabb lesz. 





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LIFE UPDATE

Az elmúlt 5 év tömören: összejöttem a szembeszomszéddal, összeházasodtunk, építettünk egy házat, és lett egy gyerekünk, Guszti. Szóval semmi...