2016. május 20., péntek

Akhilleusz alkotott

Kisnyulakat akartunk. Szerencsés  helyzet, mert volt két nagy: Boróka és Vilmos. Nem volt más hátra, mint romantikus randit szervezni nekik egy azon ketrecben, hátha megvan a kölcsönös szimpátia, a bizsergés meg a plusz, és akkor vacsi után jöhet, aminek jönnie kell. Here vízzel, tiszta idő, optimális hőmérséklet, mégsem történt semmi. Jó, hát előfordul a srácokkal... Stresszhelyzet, első randi, Boróka meg télleg egy vörös démon, nem hibáztattam, na. Én még arra is gondoltam, hogy talán érzi, hogy kiment a fejéből a vér, de annyira össze van zavarodva, hogy nem tudja, mi merre, hány méter. Egy határozott mozdulattal megfogtam, rátettem Boróka hátára, hogy célba irányítsam kicsit, de a kapálózáson meg a visításon kívül semmi... Csalódottságom csak akkor múlt, mikor kiderült, hogy Vilmos valójában Vilhelmina. Hát nőnek elég maszkulin...

Pasit kell szerezni, legalább nekik legyen egy jó éjszakájuk. Felhívtuk Gucit, hogy van-e neki egy bizonyítottan hím példánya, mert kéne a kisnyúl, meg itt láthatóan heterók a csajok. 

De van ám, az Akhilleusz! 
Kérdeztük, hogy biztos pasi-e mert manapság nem lehet tudni, itt is volt egy kis félreértés...
Hogy mi van? Ne sértsük már meg, az Akhilleusz az egy szexgép! Végigd*gta a baromfiudvart, kemény, mint a vídia, csalódni biztos nem fogunk. Egész éjjel bírja, kettővel is, hárommal is, itt annyi nyúl lesz, hogy elég lesz etetni. Mert az Akhilleusz nem ilyen kis buzigyerek, ő durván odarakja magát, a tyúkok azóta is emlegetik.
Jól van Guci, hozzad! :D 

Megérkezett az Akhilleusz. Nem mondom, tényleg izmos, szőrös, jóképű srác! Jó lesz. Javasoltam, hogy ne nézzük az akciót, milyen már nézőközönség előtt, még zavarba jönnek. Természetesen Guci Akhilleusz nevében is kikérte magának, még hogy zavarba hozni...

Legnagyobb meglepetésünkre Vilhelminával semmi... Najó, talán mégis zavarba jött, menjünk messzebb! Semmi...
- Hallod-e, Guci! Én úgy látom, hogy annyira mégsem kemény ez a te Akhilleuszod! 
- Hát mert beb*sszátok egy ilyen szakállas nő mellé... Még az étvágyam is elmegy, komolyan... Szóltatok volna, hogy itassam le! Ilyen ronda nőt! Kinek van gusztusa, hát ne nézzük már hülyének az Akhilleuszt! 

Át lett téve végül a hős Akhilleusz B
orókához, ott kétségtelenül működött a kémia. Nem hiába, a vörösök az esetei, utólag ezt is megtudtuk Gucitól. 

Vilhelminával meg elbeszélgettem. Oké, tudom, én is hajlamos vagyok elhagyni magam, de a férfi részlegnek valamelyest igaza volt. Kapja össze magát, mert tulajdonképpen nekünk is tennünk kell a sikerért! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LIFE UPDATE

Az elmúlt 5 év tömören: összejöttem a szembeszomszéddal, összeházasodtunk, építettünk egy házat, és lett egy gyerekünk, Guszti. Szóval semmi...