2015. október 4., vasárnap

Indokolatlan jelenségek a metróban

Néhány paradox metrójelenség, amit nem értek:

1. Bezárták a pénztárakat, mert az automata faszányosan működik, nyilván spórolás céljából. Erre az összes automatát legalább két pista őrzi, mert nem működik faszányosan.

2. 4-es metró vezető nélkül tudja a dolgát, nyilván spórolás céljából. Erre plusz két ember vigyáz minden megállóban, hogy ne csukja oda a gyanútlan utazóközönséget a vezető nélküli metró.

3. Az ember járt a Holdon, és klónozza magát. Azt viszont állítólag nem lehet megoldani, hogy a kapaszkodó gumi ne menjen gyorsabban, mint a mozgólépcső.

4. Kálvin, 4-es metróról szeretnél átszállni a 3-asra. Haladsz a mozgólépcsőn a 3-as felé, majd a gondolataim szerint egészen nem occsó digitális tábla kiírja, hogy mikor jön a 4-es (!!!) metró, amiről éppen leszálltál. Ha mégis meggondolnád magad... (félreértés elkerülése végett, aki a 3-asról jön a 4-es felé, az nem látja :D)

5. Nagyon klassz dolog, hogy szép lassan újítgatják, cserélgetik a budapesti tömegközlekedési eszközöket, de érthetetlen, hogy mondjuk miért nem az átlagos heti kigyulladásuk alapján kezdik a cserét. Nem mintha amúgy félnék a halálmetrón, csak érdeklődöm. :D

4 megjegyzés:

  1. Szakadok :'DDD
    Én Volánnal csapatom minden nap, és már nagyon unom, hogy minden második kapaszkodó ki van jőve a rögzítő műanyagból, ami a csúszkálást megakadályozná, és olyan sunyi, mert amikor befékez a busz, én kapaszkodóstul csúszom hátrafele. Az egésznek olyan Tarzan feelingje van, mert a rúdon csúszik a kapaszkodó, én meg csimpaszkodom rajta mint valami hülyegyerek. :DD

    VálaszTörlés
  2. :D elképzeltem.
    Végtelenségig lehetne fokozni a BKK bakikat is, csak nem szeretnék lecsukódni. :D

    VálaszTörlés
  3. 2. ponthoz. azok a megállóra is figyelnek, rongálások ilyesmik, biztonságiak. nyilván azok a megállók még szépek, megéri rájuk vigyázni

    VálaszTörlés
  4. én is tudom -.- Pedig pont akartam egyet rólad, de most eljátszottad... :D

    VálaszTörlés

LIFE UPDATE

Az elmúlt 5 év tömören: összejöttem a szembeszomszéddal, összeházasodtunk, építettünk egy házat, és lett egy gyerekünk, Guszti. Szóval semmi...