2015. március 5., csütörtök

Karrier

Azért az ember igyekszik helytállni. Ha már csinálja, csinálja jól. Ehhez bizony szemfülesnek kell lenni, például mikor már az egész évfolyam sír, hogy nincs több gyakorlati hely péntekre, találni kell egy üresen hagyott mezőt a táblázatban, mint ahogyan én is tettem. Sejthettem volna, hogy nem teljesen véletlen nem írta be senki magát a helyre, de nem sejtettem.

Egy speciális középiskoláról lesz itt szó, ahová drogambulanciáról, börtönből szabadult, innen-onnan eltanácsolt fiatalok járnak. 
Kéremszépen ez a valóságban úgy néz ki, hogy többnyire olyan az ábrázatuk, hogy a Szondi-teszt megirigyelné őket. Akik ha szembejönnek az utcán, inkább betérek az aktuálisan mellettem lévő fodrászatba, és időpontot kérek berakásra, csak ne kelljen találkozni.

Itt félbeszakítanám a történetet, és közbeékelném, hogy a fejem nem annyira tekintélyt parancsoló, leginkább egy beszart verébhez vagyok hasonlítható.

Tehát a helyszínre érve a gyakorlatvezetőt hamar megtaláltam, aki visítva röhögött ki, hogy "TÉGED KÜLDTEK A ZELTÉRŐL?"
Ő elszalad kávéért, üljek le nyugodtan a padra, és ha megfogadok egy tanácsot, ne nagyon szóljak senkihez, mert magunk közt szólva, lássuk be azért, hogy elég ütnivaló fejem van.

Így is történt, leültem egy padra, és inkább nem mertem megnézni, hogy kik cigarettáznak az aulában a szomszéd padnál. A szemem sarkából annyit láttam csak, hogy az egyik lány/srác haja zöld, és rájöttem, hogy valószínűleg irritálom, mert ekképp szólt a társaihoz: "ki ez a pina itt".
Nézzük a dolgok pozitív oldalát, rajtam legalább látszik, hogy pina vagyok vagy pöcs. Persze ezt azért hangosan nem mertem volna mondani, inkább csak mélyen egyetértettem, hogy igen, ki ez itt ez a pina, teljesen jogos a felvetés!

- Na vegyél vissza az arcodból!

Ezzel is egyetértettem, kissé elszaladt velem a ló. 
Megjött a gyakorlatvezető is, aki boldogan konstatálta, hogy látja, ismerkedünk.

Azt még nem lehet tudni, hogy pontosan milyen csoportos foglalkozást fogok tartani, konfliktuskezelőst vagy önismeretit de már alig várom...

2 megjegyzés:

  1. Nekünk is volt ilyen óránk, és bár jó osztály vagyunk, 4,3as átlaggal, mégis szerettük szívatni az aktuális előadót... Szóval sok sikert, együttérzek. Egy jó tanács: a "szeretetfa" szabályait érdemes pontosan megfogalmazni.
    Egyébként nagyon szeretem a blogodat, szóval próbáld meg túlélni. :)

    VálaszTörlés
  2. Köszi szépen Mukka, feltétlen beszámolok majd, hogy végül elvertek-e vagy ilyesmi.

    VálaszTörlés

LIFE UPDATE

Az elmúlt 5 év tömören: összejöttem a szembeszomszéddal, összeházasodtunk, építettünk egy házat, és lett egy gyerekünk, Guszti. Szóval semmi...