2015. február 26., csütörtök

Párkapcsolati kalauz - amikor a férfi nem beszél

Persze van olyan férfi, aki beszél, ráadásul szépeket is mond, mert gyakran hallom a lakótársakat telefonálni, és olyanokat mondanak, hogy "énisszeretlekkicsimtevagyazéletemértelme".
Engem a tömény nyáltengerbe fulladás veszélye nem fenyeget.
Életem legszebb (szerelmes) sms-e:

"Szia Dórika! Úgy döntöttem, mégis elmegyek hozzátok holnap disznót vágni, legalább addig is együtt leszünk, puszi"

De én úgy döntöttem, szemet hunyok ezek felett, még azt is elfogadom, hogy 4 hónap járás után bevallotta, hogy szimpatikus vagyok neki. Férfi, nem szeret az érzelmeiről beszélni.
Az érzelmeiről...

A minap megkérdeztem, hogy mi volt vele, mire ő, hogy semmi különös.

Képzelje el, velem azért történtek az események! Felkeltem reggel, és láttam, hogy elfogyott a fogkrém! De nem estem ám kétségbe, bekaptam egy rágót. Aztán elmentem suliba, de jajjjj majdnem kifelejtettem, hogy útközben megálltam egy újságosnál, és vettem keresztrejtvényt, unaloműzőnek. És nem fogja elhinni, de volt benne egy olyan, hogy "kidobásra ítélt" 6 betű, első S, utolsó T, és akkor ebben az az érdekes, hogy ez még így lehet "szemét" is meg "selejt" is!!! Úgyhogy keresztbe is meg kellett fejteni legalább egyet. Jaaa, el ne felejtsem a napi szaftot!!! A szobatársam mesélte, hogy egy srác elhívta a csoporttársának a barátnőjének a nővérét randizni, miközben barátja van! ATYAVILÁG! Majdnem elájultam, mikor mesélte.

Végül persze kiderült, hogy MELLESLEG, CSUPÁN, MINDÖSSZE annyi történt vele, hogy nekiment egy oszlopnak a kocsival, ami összetört, és munkát kapott Dél-Ausztráliában, és holnapután indul. 

A magyarázat mindig ugyanaz:
1. Nem kérdeztem. 
2. Nem jutott eszébe. 
3. Nem találta fontosnak.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LIFE UPDATE

Az elmúlt 5 év tömören: összejöttem a szembeszomszéddal, összeházasodtunk, építettünk egy házat, és lett egy gyerekünk, Guszti. Szóval semmi...